A Szolgáltató adatai:
- Dravecz Adrienn EV.
- Székhely:7090 TAMÁSI, Dobó I. u. 9.
- Levelezési címe: 7090 TAMÁSI, Dobó I. u. 9.
- Nyilvántartási szám:57682428
- Adószáma: 59635271-1-37
Tárhely szolgáltató adatai:
- AB Plus Bt. 2049 Diósd, IV. Béla u 48.
Ügyfélszolgálati elérhetőségek:
- 7090 Tamási, Dobó I. u. 9.
- Tel:0630/6324846 H-P:8-16 óráig
- E-mail: info@draszerdekor.hu
mint a www.draszerdekor.hu oldalon elérhető online áruház üzemeltetője (a továbbiakban: Szolgáltató)
A szolgáltatás igénybevétele
2.1 A szolgáltatás igénybe vevője
Jelen szerződés hatálya kiterjed minden olyan természetes, illetve jogi személyre vagy jogi személyiség nélküli szervezetre, aki/amely információs társadalommal összefüggő, valamint a Polgári Törvénykönyv, illetve – természetes személynek minősülő fogyasztó esetén - a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz alkalmazásával - a Szolgáltató által nyújtott – szolgáltatást vesz igénybe (a továbbiakban: Vevő). Szolgáltató és Vevő a továbbiakban együttesen: Felek.
2.2 A szolgáltatás igénybevételének feltétele
A Vevő a szolgáltatás igénybevételével (a Webáruház használatával, a regisztrációval, illetve a megrendeléssel) ráutaló magatartással tudomásul veszi és elfogadja a jelen általános szerződési feltételekben, továbbá a Szolgáltató Adatkezelési tájékoztatójában foglalt valamennyi feltételt.
2.3 A szolgáltatás tárgya
A szerződés tárgya a Szolgáltató által üzemeltetett www.draszerdekor.hu online áruházban (a továbbiakban: Webáruház) található valamennyi termék.
A szerződéskötés lépései
3.1 Az online megrendelési felületen történő szerződéskötés
3.1.1 A termék kosárba helyezése
A megvásárolni kívánt termék lényeges tulajdonságait, képét, valamint a termék adóval megnövelt teljes összegét tartalmazó árát az adott termék melletti ismertető tartalmazza. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A megvásárolni kívánt termék kosárba tételét követően, a kosár tartalma a Webáruház jobb felső sarkában található „A kosár megtekintése” menü legördítésével, illetve a hivatkozásra kattintással érhető el. A „Kosár” oldalon lehetőség van a megrendelt termékek darabszámának módosítására, a vételár ellenőrzésére, valamint a termék kosarából történő törlésére.
3.1.2 Felhasználói fiók regisztrációja
A megrendelés leadása felhasználói regisztrációhoz kötött. A korábban már regisztrált Vevő a Webáruházban elhelyezett felületen tud bejelentkezni az oldalra. Felhasználói fiókkal nem rendelkező Vevő a „Bejelentkezés” oldalon a „Fiók létrehozása” felületen vagy a megrendelésének elküldése során kezdeményezheti a felhasználói fiók regisztrációját a kért adatok megadásával.
3.1.3 A megrendelés folytatása, az adatbeviteli hibák javítása és a megrendelés elküldése
A megrendelés leadása a „Kosár megtekintése” jobboldali legördülő menüben lévő Fizetés gombra történő kattintással, valamint a „Kosár” oldal alján a megrendelési űrlap kitöltésével folytatható a bejelentkezést követően, illetve azzal egyidejűleg. A Vevő kiválaszthatja a szállítási módot, ellenőrizheti a kosár tartalmát a megrendelés összegét és a szállítási-, illetve számlázási adatait. Amennyiben a számlázási adatok eltérnek a szállítási adatoktól, akkor a Vevőnek lehetősége van a módosításra, javításra. A megjegyzés rovatban további információk, észrevételek, kérések adhatók meg a megrendeléssel kapcsolatban. Az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibákat (számlázási, szállítási adatok elírásai) a Vevő a megrendelés elküldését megelőzően javíthatja. A regisztrációs adatok javítása a belépést követően a Webáruházban található hivatkozásra kattintással lehetséges. A Vevő a „Rendelés megerősítése” gombbal fejezheti be és adhatja le megrendelését, melyről a regisztrált e-mail címére 24 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail érkezik. Amennyiben ezt nem kapja meg, kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat, illetve tekintse elektronikus postafiókjának SPAM mappáját. A Szolgáltató által küldött automatikus visszaigazolás nem minősül szerződéskötésre irányuló jognyilatkozatnak, az csupán a Vevő ajánlatának visszaigazolására szolgál.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08:00-tól 17:00 óráig, legkésőbb 48 órán belül történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
3.1.4 A szerződésre vonatkozó adatok
A szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, a megrendeléseket a Szolgáltató a megrendeléstől számított 5. évig utólag hozzáférhető módon iktatott formában rögzíti. A szerződés nyelve magyar.
Telefonon és elektronikus levelezés útján történő megrendelés:
Telefonon történő megrendelés esetén munkatársaink munkanapokon 8-17 óráig állnak rendelkezésre. E-mail útján történő megrendelés a megrendelni kívánt termékek listájának, valamint a Vevő nevének és címének feltüntetésével lehetséges.
Tel.: 06-74-471-324 és 06-30-3355101(munkanapokon: 8 – 17-ig)
e-mail: info@draszerdekor.hu
Vételár és fizetési feltételek
4.1 A termék vételára
A Webáruházban a termék mellett feltüntetve található a termék adóval megnövelt teljes összegét tartalmazó ára, amely nem tartalmazza az esetleges szállítási költséget. Az árak forintban értendőek, az árváltoztatás jogát a Szolgáltató a megrendelés feldolgozásáig fenntartja.
4.2 A termék vételárának teljesítése
A Vevő a megrendelt termékek vételárát és az esetleges szállítási költséget a következő módokon fizetheti:
-Előre utalással
BANK: OTP BANK ZRT. TAMÁSI FIÓK
11773463-00047058
Közlemény rovat: felhasználónév és a rendelés azonosítószáma!
-Utánvéttel
-Készpénzben a helyszínen.
A Szolgáltató a Vevő által megfizetett összegről minden esetben számlát állít ki, amelyet a termékkel együtt küld meg Vevő részére és melynek másodpéldányát a Szolgáltató a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése értelében a kiállítástól számított 8 (nyolc) évig köteles megőrizni.
A termék átvétele, szállítási feltételek és határidők
A megrendelést követően 5-7 munkanappal a futárszolgálat kiszállítja a megrendelt termékeket.
5.2 A szállítás részletei
A termékek szállítását a GLS futárszolgálat végzi. A cég felkeresi a vásárlót, és próbálja az utánvételes csomagot személyesen kézbesíteni. A kiszállítás hétfőtől péntekig 8.00-tól 18.00-ig történhet. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
A házhoz szállítás költségei:
- 0,5 kg-2 kg-ig=1200 Ft
- 2-5 kg-ig=1500 Ft
- 5-10 kg-ig=1700 Ft
- 10-15 kg-ig= 1800 Ft
- 15-40 kg-ig= 2100 Ft
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a Vevőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módjában a Szolgáltatónak ismételten elindítani! Ebben az esetben előzetes egyeztetés szükséges a Szolgáltató elérhetőségének valamelyikén.
Utánvétel történő megrendelés esetén, amennyiben a megrendelt csomag átvétele Vevőnek felróhatóan meghiúsul, Szolgáltató minden esetben érvényesíti Vevővel szemben a termék kiszállításából eredő kárát.
Panaszkezelés, jótállás
6.1 A panaszkezelés módja és helye
Vevő panaszait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő. Valamennyi előterjesztett panaszra a Szolgáltató érdemi tájékoztatást ad a Vevőnek a panasz benyújtásától számított 30 napon belül.
Panaszkezelés:
- Tel.:06-30-3355101
- email:info@draszerdekor.hu
Igényérvényesítés hibás teljesítés esetén:
- Tel.:06-30-3355101
- email.:info@draszerdekor.hu
A jótállásra vonatkozó tájékoztatás
Szolgáltató a Ptk. és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az általa forgalmazott termékek vonatkozásában jótállásra nem köteles.
Az elállás joga
7.1 Az elállási jog gyakorlásának módja, határideje
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a fogyasztónak minősülő Vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül. Kézhezvételnek futárszolgálattal történő kézbesítés esetén a kézbesítés napját értjük. Az elállási határidő a kézhezvételtől számított 14 nap elteltével jár le. Elállás esetén a Vevő az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát írásban köteles eljuttatni (pl. postán, faxon, elektronikus úton küldött levél formájában) az alábbi címre:
Dravecz Adrienn EV.
7090 TAMÁSI, Dobó I. u. 9.
E-mail:info@draszerdekor.hu
Az elállási nyilatkozat a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú melléklete szerinti Elállási/Felmondási nyilatkozat (link: https://www.draszerdekor.hu/elallas.pdf ) felhasználásával is megtehető. A Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
7.2 A Vevő kötelezettségei az elállási jog gyakorlása esetén
Elállás esetén a Vevő a terméket sértetlen – külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes – állapotban a Vevő nevének feltüntetésével köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül saját költségén visszaküldeni Dravecz Adrienn EV. 7090Tamási, Rákóczi u.95. szám alatti címére. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi a terméket. Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére a Szolgáltatónak nincs lehetősége.
7.3 A Szolgáltató kötelezettségei az elállási jog gyakorlása esetén
A kifizetett vételárat és teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket a Szolgáltató visszatéríti az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a vételár és a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségek megfizetését, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza kivéve, ha Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. A szállítási költség a teljes rendeléstől való elállás esetén kerül visszatérítésre.
A Vevőt megillető elállási jog gyakorlásának akadályai
Az elállás joga nem gyakorolható a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésében meghatározott esetekben, így különösen olyan áru értékesítése esetében:
amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.
Felelősség kizárása
8.1 A Webáruház működéséből eredő károkért való felelősség kizárása
A Szolgáltató nem felel a rajta kívül álló okból bekövetkezett károkért, így különösen, de nem kizárólagosan a Webáruház használatából, esetleges üzemzavarából, az adatok bárki által történő megváltoztatásából, az információtovábbítási késedelemből eredő, a vírusok által okozott, a szoftverhibából, internetes hálózati, vagy rendszerhibából adódó károkért. Nem felel továbbá a Szolgáltató a termékismertető leírás téves értelmezéséből, valamint az adatbázisban szereplő esetleges hibákból, elírásokból eredő károkért.
8.2 A Vevő nyilatkozataiból eredő károkért való felelősség kizárása
A Vevő teljes körű szavatosságot vállal a regisztrációkor megadott felhasználói adatok és nyilatkozatok valóságtartalmáért. Amennyiben utóbb kiderül, hogy az általa megadott adatok vagy nyilatkozat bármelyike nem felelt meg a valóságnak, és ebből a Szolgáltatót bármilyen kár éri illetőleg a Szolgáltatóval szemben bármilyen joghátrányt érvényesítenek, a Vevő köteles a Szolgáltatóval szemben maradéktalanul helytállni, és a Szolgáltató fenntartja jogát, hogy a Vevővel szemben kártérítési igényt érvényesítsen.
Egyéb rendelkezések
9.1 Hírlevelek küldése szolgáltatásra történő feliratkozás alapján
A Szolgáltató jogosult a Vevő részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a Vevő a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen és önkéntesen hozzájárult. A hozzájárulás a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (1) bekezdésen alapuló hozzájárulásnak minősül, melyet Vevő bármikor jogosult visszavonni, mely esetben Szolgáltató további hírlevelet, egyéb reklám levelet a Vevőnek nem küld, egyúttal a Vevő adatait törli a hírlevélre feliratkozott felhasználók nyilvántartásából.
9.2 Szerzői jog
Az oldalon elhelyezett tartalom, az oldal külalakja, szerkezete – eltérő jelölés hiányában - a Szolgáltató szellemi alkotása, így jogi védelem alatt áll. A honlap bármely szöveges és képi tartalmának felhasználása és többszörözése csak a szerző (Szolgáltató) előzetes írásbeli hozzájárulása alapján engedélyezett.
9.4 A békéltető testülethez fordulás lehetősége
A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából a Vevő békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Tolna Megyei Kereskedelmi és Iparkamara7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet Telefonszám: 74/411-661
9.5 Joghatóság és illetékesség kikötése
Felek a szerződésre és az abból eredő jogvitákra a magyar jogot rendelik alkalmazni. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok rendelkezései irányadók, különös tekintettel az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, illetve az adatvédelmi jogszabályok rendelkezéseire. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen általános szerződési feltételek hatálya alá tartozó jogvitáikra nézve kikötik a SZEKSZÁRDI JÁRÁSBÍRÓSÁG (Cím:7100 Szekszárd, Augusz I. u. 1-3.) illetékességét.
9.6 Az általános szerződési feltételek hatálya, módosítása
A Szolgáltató jogosult az általános szerződési feltételeket bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani. Jelen általános szerződési feltételek 2018. január 01. napjától visszavonásig.
Felek a jelen Általános szerződési feltételeket, valamint Adatvédelmi tájékoztatót elolvasták, értelmezték, tudomásul vették és azt, mint az akaratukkal mindenben megegyezőt magukra nézve kötelezőként fogadták el.