- Az elektronikus szerződéskötés lépései
- Regisztráció webáruházunkba.
A Felhasználó köteles a regisztráció során a rendszer által kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.
- Webáruházunkban a termék megrendelése (fizetési és szállítási lehetőségek kiválasztása).
- A Dravecz-Draszer Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az a Dravecz-Draszer Kft, illetőleg a Felhasználó számára hozzáférhetővé válik.
- Házhoz szállítás
A megrendelést követően 5-7 munkanappal a futárszolgálat kiszállítja a megrendelt termékeket.
Szállítási költség:
0-2 kg: 1.270.- Ft
2,1-5 kg: 1.880.- Ft
5,1-10 kg: 1.950.- Ft
10,1-15 kg: 2.100.- Ft
- Személyes átvétel:
A weboldalunkon megrendelt termékek személyes átvételére előre egyeztetett időpontban, telephelyünkön van lehetőség: 7090 Tamási Dobó I. u. 9.
- A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar.
- A megrendeléssel és visszaigazolással létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.
- ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
- A draszerdekor.hu név alatt elérhető internetes weboldalt (a továbbiakban Weboldal) a Dravecz-Draszer Fémipari Gyártó és Szolgáltató Kft. (7090 Tamási, Dobó I. u. 9.) (továbbiakban Szolgáltató) üzemelteti és tartja fenn.
- A Weboldal abból a célból jött létre, hogy megrendelőink az Interneten is megvásárolhassák a Dravecz-Draszer Kft. termékeit. A Weboldalon keresztül értékesített termékek kézbesítési címe csak magyarországi cím lehet. Külföldre történő vásárlás esetén, a Szolgáltató ügyfélszolgálata (info@draszerdekor.hu) nyújt információt.
- A jelen vásárlási feltételek a Weboldalon keresztül értékesített termékekre, illetve a Weboldalon elérhetővé tett információkra terjed ki. A Weboldalon keresztül megrendelt termékekre, illetőleg az ezekkel kapcsolatos szabályokra, feltételekre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai vonatkoznak.
- A Weboldal működése a megrendelő szempontjából az ott megtekinthető, a megrendelőt irányító technikai lépések alapján történik. A Weboldal működésére egyébként az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások szabályozásai vonatkoznak.
- Az eszközök, amelyek az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák azonosítását és kijavítását a szerződési jognyilatkozat megtételét megelőzően biztosítják a következők: A Weboldalon keresztül történő megrendeléskor a hibák azonosítására az adatnál megjelenő hibaüzenet alapján, továbbá javítására a „megrendelés adatainak módosítása” parancs alkalmazásával van lehetőség. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
“Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
Ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze az info@draszerdekor.hu e-mail címen. Fontos, hogy ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 1 munkanapon belül kézbesíthetjük a megrendelt termékeket.
III. ELÁLLÁS, GARANCIA
- A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együttjáró hibalehetőségek elfogadását.
A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfelet terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. - A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
- A Weboldalon keresztül történő termékvásárlás esetén a Megrendelőt a fentiekben hivatkozott Kormányrendelet alapján megilleti az elállás joga. A megrendelő ezt a jogát írásban gyakorolhatja. A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztói nyilatkozat megérkezését.
- Amennyiben megrendelő él a fentiek szerinti elállási vagy felmondási jogával, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb tizennégy napon belül visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a megrendelő a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
- A megrendelő a termék visszaküldésének költségét viseli.
- Kérem vegye figyelembe, hogy ezen feltételek a normál forgalmú, egységcsomagolásban kapható háztartási mennyiségekben kiszolgált termékekre vonatkoznak.
Olyan egyedileg igényelt, egyedileg gyártatott, vagy egyedi kiszerelési egységekben lévő, a Megrendelő specifikációja szerint megadott és vásárolt termékek esetében, illetve nagy, nem háztartási mennyiségben vásárolt, és emiatt jellemzően Vevői rendelés alapján beszerzett, gyártott, gyártatott termékek esetén nem áll módunkban a fentiek szerinti visszavételre.
- A fentiek szerinti jogszerű elállás esetén Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget.
- Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja az előzőekben meghatározott összeget, amíg a megrendelő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A Szolgáltató a megrendelőnek visszajáró összeget az általa igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A megrendelő kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat.
- Ha a megrendelő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
- Szolgáltatót nem terheli felelősség a megrendelő által megadott adatok pontatlanságából vagy helytelenségéből eredő teljesítési hibákért.
- SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK TERMÉKRENDELÉS ESETÉN
A megrendelt termék kiszállítását a Szolgáltató mindenkori szállító partnerei végzik.
- FIZETÉSI MÓDOK
A Weboldalon történő megrendelés esetén az alábbi fizetési módok érvényesek:
(a) Készpénzes fizetés utánvéttel a futárnak.
(b) Készpénzes fizetés személyes átvételkor.
(c) Bankkártyás fizetés a webshopban – fejlesztés alatt!!!
(d) Előre utalásos fizetés
Az átutaláshoz szükséges számlaszám (OTP Bank Zrt.-nél vezetve):
Kedvezményezett: DRAVECZ-DRASZER Kft.
HUF Bankszámlaszám: 11746029-20027928
IBAN: HU74 1174 6029 2002 7928 0000 0000
BIC(SWIFT)KÓD: OTPVHUHB
Átutalási megjegyzés: felhasználónév vagy a rendelés azonosítószáma.
- Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy Internetes kártyás fizetés esetén fokozottan figyeljenek kódjaik, azonosítóik titkosságának megőrzésére (pl. fizetési helyének megválasztásával, fizetési oldal kinyomtatásával). Vásárlás előtt ismerjék meg a pénzintézet tájékoztatóját, tartsák be a biztonsági előírásokat. A bank tranzakciós oldalán végrehajtott fizetésekért és bármilyen egyéb műveletért Szolgáltató nem vállal felelősséget, így különösen a fizetés során megadott kódokért, mivel azokat nem kapja meg, nem kezeli. A Szolgáltató a fizetés sikerességéről a pénzintézettől kapott jelzés alapján visszaigazoló e-mailben értesíti a vevőt.
- A Szolgáltató a megrendeléskor megadott számlafizetői adatokra állítja ki számlát.
- A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSÁRA ÉS A MEGRENDELT TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSÁRA VONATKOZÓ FELTÉTELEK
- A megrendelések feldolgozása és termékek postázása hétköznapokon történik.
- Előre utalásos fizetés esetén, a megrendelt termékeket a Szolgáltató a vételár kiegyenlítését követően juttatja el címzett részére. A vételár akkor minősül megfizetettnek, ha az a Szolgáltató számláján jóváírásra került.
- A Szolgáltató ügyfélszolgálata munkanapokon üzemel.
(a) telefonszám: 003630/63 63 153 (elérhető munkanapokon 9-17 óráig);
(b) e-mail: info@draszerdekor.hu;
(d) levélcím: Dravecz-Draszer Fémipari Gyártó és Szolgáltató Kft. (7090 Tamási, Dobó I. u. 9.)
- ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
- Jelen vásárlási feltételek hatálybalépésének időpontja 2015. december 1. napja és rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.
Szolgáltató fenntartja a jogot a vásárlási feltételek módosítására. A Szolgáltató a módosított vásárlási feltételeket annak hatálybalépését megelőző 15 nappal közzéteszi a Weboldalon.
- A Weboldal üzemeltetésével összefüggésben, a személyes adatokkal kapcsolatos adatkezelést a Szolgáltató a vonatkozó, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény betartásával végzi.
- A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, illetve amennyiben úgy érzi, panaszát nem bíráltuk el megfelelően, Megrendelőnek joga van a panasz bejelentéséhez, és a jogorvoslathoz.
Fogyasztó a következő helyekhez fordulhat (panasz bejelentési szintek növekvő sorrendben):
Szolgáltató ügyfélszolgálat (írásos bejelentést kérünk – hivatalos levél, vagy e-mail, vagy személyesen, ahol dokumentáljuk panaszát írásban)
Önkormányzati jegyzői szint
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Békéltető Testületi szint
Tamási, 2015. november 14.